Pole oluline kas oled alustav ettevõtja või juba mõnda aega tegutsev, turunduse ja reklaamiga seotud teemad on ikka need, mille kallal aeg-ajalt tuleb pead murda. Väga lihtne on ennast info ülekülluse sisse ära kaotada. Kuidas siis peaksid ilma turundajat palkamata suutma kokku panna ideaalse turundusplaani, mis sinu äri maksimaalselt toetaks?
Võimalusi turundamiseks on palju: koduleht, SEO, Google Adwords, blogi, uudiskirjad, meililist, Facebook, Instagram, LinkedIn, tele- ja raadioreklaamid, välireklaamid, plakatid, fleierid jne. On täiesti loomulik, et kõigi nendega kursis olla pole realistlik ja selleks puudub ka otsene vajadus, kui sa just ei soovi turundajana tööle hakata. Ärid on erinevad ja sõltuvalt tegevusvaldkonnast ja sihtrühmast tuleks välja sorteerida just need turundustegevused, mis sinu äri arvesse võttes õige sihtgrupini jõuaks.
Kõikidesse erinevatesse turunduskanalitesse maksimaalselt panustades kaotad fookuse sellelt, mida sa tegelikult algselt tegema hakkasid – pakkuma oma toodet või teenust!
Võiksid kaaluda mõtet tulla turundusnõustamisele, kui sa:
- Ei tea, kust turundustegevusi alustada
- Ei tea, kes on sinu sihtgrupp
- Ei tea, milliseid turunduskanaleid peaksid kasutama, et oma sihtgrupini jõuda
- Ei saa täpselt aru, mis on üldse SEO, Google Ads, Facebook Pixel jne. Ega ei peagi tahtma peensusteni teada, aga kas nendest ka sinu äri puhul sulle tegelikult kasu on? Seletame lahti, mis on mis ja milleks üks või teine tegevus hea on.
- Ei oska välja tuua oma äri tugevusi ja/või konkurendid tunduvad sinust juba 10 sammu eespool olevat
- Oled natuke hädas selgitamisega, mida sa pakud. Näeme väga tihti, et olles oma ala ekspert, kaotatakse ära oskus vaadata asju kliendi vaatenurgast. Mida võiks pikemalt kliendi jaoks lahti seletada ja millest ta võiks rohkem huvitatud olla? Lisaks mõtleme välja ka uusi nurki, kuidas kliendile võimalikult palju kasu tuua ja seeläbi sinu toodet/teenust müüa. Üldiselt tulevad just siit kõige paremad ideed sisuloomeks, mida kasutada turundusreklaamides, blogis ja mujal.
- Ei saa aru, miks praegused turundustegevused ei too soovitud tulemusi
- Ei oska planeerida oma turunduseelarvet kasumlikult ehk mida teha täna, et saada tulevikus rohkem
- Sul on mis iganes muud hirmud. Enamik ettevõtjaid tunnevad ennast mingil hetkel oma ideede ja muredega üksi. Kui sa oled juba oma pere ja sõbrad oma ideedega surnuks rääkinud ja ikka tunned, et keegi ei paku ühtegi head lahendust või vastupidi – täiendavad sinu turundusplaani liiga palju – siis on lihtne ennast ära kaotada või kuskile “kinni jääda”
Kui tunned ennast ühes või rohkemas punktis ära, siis olen valmis sinuga kaasa mõtlema.
Turundusnõustamise kohta saad lisaks lugeda ka meie blogist.
Vajad abi?
Võta meiega ühendust!