Kui lihtne on infoküllusesse ära kaduda? Isegi kui selleks on see sisu, mida sa pakkuma peaksid, et oma klientideni jõuda.

Võimalusi on palju: koduleht, SEO, Google Adwords, blogi, uudiskirjad, meililist, Facebook, Instagram, LinkedIn, välireklaamid, plakatid jne. Kõikidesse erinevatesse turunduskanalitesse maksimaalselt panustades kaotad fookuse sellelt, mida sa tegelikult algselt tegema hakkasid – pakkuma oma toodet või teenust!

Kuidas siis sorteerida välja just see turundustegevus, mis sinu äri eeliseid arvesse võttes õige sihtgrupini jõuaks?

Võiksid kaaluda mõtet tulla turundusnõustamisele, kui sa:

  • ei tea, kust turundustegevusi alustada
  • ei tea, kes on sinu sightgrupp
  • ei tea, milliseid kanaleid peaksid kasutama, et oma sihtgrupini jõuda
  • ei saa täpselt aru, mis on üldse SEO, Google Adwords, Facebook Pixel jne. Ega ei peagi tahtma peensusteni teada, aga kas nendest ka sinu äri puhul sulle tegelikult kasu on? Seletame lahti, mis on mis ja milleks üks või teine tegevus hea on.
  • ei oska välja tuua oma äri tugevusi ja/või konkurendid tunduvad sinust juba 10 sammu eespool olevat
  • oled natuke hädas selgitamisega, mida sa pakud. Näeme väga tihti, et olles oma ala ekspert, kaotatakse ära oskus vaadata asju kliendi vaatenurgast. Mida võiks pikemalt kliendi jaoks lahti seletada ja millest ta võiks rohkem huvitatud olla? Lisaks mõtleme välja ka uusi nurki, kuidas kliendile võimalikult palju kasu tuua ja seeläbi sinu toodet/teenust müüa. Üldiselt tulevad just siit kõige paremad ideed sisuloomeks, mida kasutada turundusreklaamides, blogis ja mujal.
  • ei saa aru, miks praegused turundustegevused ei too soovitud tulemusi
  • ei oska planeerida oma turunduseelarvet kasumlikult ehk mida teha täna, et saada tulevikus rohkem
  • sul on mis iganes muud hirmud. Enamik ettevõtjaid tunnevad ennast mingil hetkel oma ideede ja muredega üksi. Kui sa oled juba oma pere ja sõbrad oma ideedega surnuks rääkinud ja ikka tunned, et keegi ei paku ühtegi head lahendust või vastupidi –  pakuvad liiga palju – siis on lihtne ennast ära kaotada või kuskile “kinni jääda”.

Kui tunned ennast ühes või rohkemas punktis ära, siis olen valmis sinuga kaasa mõtlema.

Vajad abi?

Võta meiega ühendust!